Deixalles - Propostes de millora

Fòrum de la Matagalls - Montserrat 2008

Deixalles - Propostes de millora

EntradaAutor: jpt » 22 set. 2008, 14:47

Hola a tots

Ha estat el primer any que me apuntat a aquesta caminada,(vaig poder arribar fins la meitat !!!), per mi ja ha estat un gran repte, felicitats per tothom, els que varen acabar-la i als que com jo varem fer-ne un tros.

El que si que m'ha indignat ha estat veure el rastre de porqueria que una colla de mal educats han anat deixant, seria bo que NO S'HI APUNTESSIN MES, farien un favor al bosc i a la resta de caminants.

Agrait per el tracte rebut per tots els controls i Avituallaments.

Hi ha quelcom que si m'agradaria aportar com a possible millora.

- Instal·lar mes WC en la sortida
- Es sabut, aixi varen indicar-m'ho que per els primerencs que no arriben al final un dels llocs de sortida es Sant Llorenç Savall, vaig veure molta gent dormint per tot el poble, crec que la majoria esparava transport per marxar, i el primer autobús cap a la propera ciutat amb comunicació de tren (Terrassa) era a les 09:15 hores, l'assumpte de taxis ho comento de passada, SEGONS TELETAXIS D' EGARA, SANT LLORENÇ SAVALL NO EXISTEIX ,en la seva base de dades del satèl·lit... es clar, i ja se sap per molt que vaig insistir NO HEM VAN PODER ENVIAR CAP TAXI, vaig tenir sort d'una família que venia a recollir el pare, i em va portar fins Terrassa, ELS HI AGRAEIXO DE TOT COR.
Potser seria bo tenir contactes amb les centrals de taxis mes properes o la possibilitat per aquest dia d'un servei de bus mes aviat, i amb una altre freqüència.

Salut
jpt

Re: Deixalles - Propostes de millora

EntradaAutor: xavi carreras » 22 set. 2008, 16:43

hehe no existeix mol bona.

jo la proposta que tinc per desgracia és que juntament amb els escombres sortís un equip de neteja i manteniment ja que per culpa d'uns cuants es poden beure daixalles a les bores del camí.

salut!
xavi carreras

EntradaAutor: Visitant » 22 set. 2008, 18:29

Totalment d'acord amb tu JPT, és llastimés veure com alguns van llençant els papers de les barretes energètiques i les bossetes de glucosa que han fet servir per el camí, fins hi tot en vaig trobar a la pujada a Montserrat i forces enmig dels parcs naturals. Es fa difícil entendre com persones que teòricament estimen la natura i l'esport a l'are lliure van deixant deixalles, i mira que costa poc (i pesa poc) afagar-ho i posar-ho a la butxaca i llençar-ho a l'avituallament següent. Per sort la majoria som cívics sinó el pas de la travessa semblaria un abocador...
Visitant

EntradaAutor: És com parlar per la paret... » 15 feb. 2009, 07:43

No us enganyeu, malhauradament hi ha força gent pels que la MM no significa ni natura ni esport, només competició...Parlar de respecte pel medi a aquesta gent és com parlar-li de respecte pels animals a un 'torero'...
És com parlar per la paret...

EntradaAutor: Ea3act » 01 març 2009, 14:02

Amb tanta gent, hi ha gent de tot, però si,,, els que van deixant objectes forànis per el camí son gent que van a omplir la ment, (l'ego) gent que pateix i que intenta sentir però no poden.

Conciència, menys mal que esteu vosaltres al voltant per a poder fer-los conscients i que bagin de la parrala.

Salutacions
Ea3act

Entrades: 9
Membre des de: 27 feb. 2009, 14:33
Ubicació: Legalitat/Escorial

Torna a: Matagalls - Montserrat 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant