Hola a tots
Ha estat el primer any que me apuntat a aquesta caminada,(vaig poder arribar fins la meitat !!!), per mi ja ha estat un gran repte, felicitats per tothom, els que varen acabar-la i als que com jo varem fer-ne un tros.
El que si que m'ha indignat ha estat veure el rastre de porqueria que una colla de mal educats han anat deixant, seria bo que NO S'HI APUNTESSIN MES, farien un favor al bosc i a la resta de caminants.
Agrait per el tracte rebut per tots els controls i Avituallaments.
Hi ha quelcom que si m'agradaria aportar com a possible millora.
- Instal·lar mes WC en la sortida
- Es sabut, aixi varen indicar-m'ho que per els primerencs que no arriben al final un dels llocs de sortida es Sant Llorenç Savall, vaig veure molta gent dormint per tot el poble, crec que la majoria esparava transport per marxar, i el primer autobús cap a la propera ciutat amb comunicació de tren (Terrassa) era a les 09:15 hores, l'assumpte de taxis ho comento de passada, SEGONS TELETAXIS D' EGARA, SANT LLORENÇ SAVALL NO EXISTEIX ,en la seva base de dades del satèl·lit... es clar, i ja se sap per molt que vaig insistir NO HEM VAN PODER ENVIAR CAP TAXI, vaig tenir sort d'una família que venia a recollir el pare, i em va portar fins Terrassa, ELS HI AGRAEIXO DE TOT COR.
Potser seria bo tenir contactes amb les centrals de taxis mes properes o la possibilitat per aquest dia d'un servei de bus mes aviat, i amb una altre freqüència.
Salut