El material del curs d'iniciació a l'escalada

Fòrum de la secció del GEDE

Moderadors: Eduard Doria, GEDE

El material del curs d'iniciació a l'escalada

EntradaAutor: lucertola » 19 oct. 2007, 13:46

Hola a tothom!!!
Bé, no estic segura de si hi ha algú a l'altre banda...Montseeeee, que em sents!!! Esto no es serio, et deixen sola y sin limones...cagummmm! Bé, noieta...Ahi va una aportació...jo solo hablo de lo mismo, escalar escalar i escalar...Martí....això també va per tu, aviam què femm!

Bé, doncs veig que al tríptic del curs d'iniciació fem que la gent vingui amb molt de material...segurament acabat de comprar i sense tenir massa idea del que es compren... Proposo dues coses: afegir al tríptic una nota aclarint que es recomana comprar els peus de gat i l'arnés abans de la sortida i després de la classe teòrica del material...sempre hi ha detalls que si se saben poden ajudar a fer una millor compra...
Segona cosa: avisem al senyor del Nus per fer la xerrada de material i que ens faci descomptes als socis del gràcia "per la comissió"....(això darrer és quasi conya, però no està mal pensat, no?)

Bé, que sapigueu que penso en vosaltres, eh???

(Aquest matí tinc poca feina, es nota oi?)

Vennnnnga! Caña i amunt!

Muas,
Luce
lucertola

Entrades: 11
Membre des de: 29 nov. 2006, 12:17

EntradaAutor: Marti » 19 oct. 2007, 16:37

HOLA. RECOMANEM QUE TINGUIN AQUEST MATERIAL, PERO ACTUALMENT AMB LA GENT QUE PARLEM ELS HI DIEM QUE SI HAN DE COMPRAR-SE ALGUNA COSA, ES COMPRIN ELS PEUS DE GAT, L'ALTRE MATERIAL ELS HI PODEM FACILITAR A TRAVES DE L'EMGRA, QUE PER AIXO S'HA COMPRAT.

ET DESITJO QUE AQUEST "FINDE" US VAGI DE CONYA A TOTES LES PUBILLESCALADORES. MUA.MUA.MUA.
Marti

Entrades: 13
Membre des de: 18 maig 2006, 20:01

EntradaAutor: Marti » 19 oct. 2007, 16:59

Marti ha escrit:HOLA. RECOMANEM QUE TINGUIN AQUEST MATERIAL, PERO ACTUALMENT AMB LA GENT QUE PARLEM ELS HI DIEM QUE SI HAN DE COMPRAR-SE ALGUNA COSA, ES COMPRIN ELS PEUS DE GAT, L'ALTRE MATERIAL ELS HI PODEM FACILITAR A TRAVES DE L'EMGRA, QUE PER AIXO S'HA COMPRAT.

ET DESITJO QUE AQUEST "FINDE" US VAGI DE CONYA A TOTES LES PUBILLESCALADORES. MUA.MUA.MUA.

Ah, la Montserrat diu que si que et sent , i que tranqui, que aviat tot plegat sera molt serios perque pensa demanar als "reis" un carregament de LIMONES.Onyo!!
Marti

Entrades: 13
Membre des de: 18 maig 2006, 20:01

Re: El material del curs d'iniciació a l'escalada

EntradaAutor: Ea3act » 23 abr. 2009, 17:17

Jo no m'apunto al curs d'iniciació a l'escalada ja que estic fent la cccr copa catalana de caminades de resistència junt amb altres companys companyes i com que representem al club, donç que el primer es el primer, aquestes caminades es fan el cap de setmana.

Vinga apreneu força, i si el boulder te algún defecte a veure si el descobriu, que si vinc jo segur que el descobreixo.
Ea3act

Entrades: 9
Membre des de: 27 feb. 2009, 14:33
Ubicació: Legalitat/Escorial

Torna a: GEDE

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant