Copa Catalana de Caminades de Resistència

Fòrum de la secció del GIE

Moderador: GIE

Copa Catalana de Caminades de Resistència

EntradaAutor: Gemma » 09 abr. 2008, 23:44

Hola a tots,

Un grupet de 5 socis del Club estem ben decidits a fer la Copa Catalana de Caminades de Resistència (trobareu informació a http://www.feec.org/Activitats/competic ... .html#marx) :idea: i ens agradaria que s'hi animés més gent, encara que fos per fer només algunes de les caminades previstes al calendari que trobareu si consulteu el link que us he anotat més amunt. Com més serem, més punts podrem aconseguir com a Club, però el que és més important, podrem compartir aquesta experiència amb més gent. Si us animeu, ja ho sabeu, com més serem més riurem. Per qualsevol pregunta, no dubteu en contactar amb mi o, si ho preferiu, podeu contactar amb la Secretaria del CEG per tal que us passin el telèfon d'algú de nosaltres i, encantats, us informarem de tots els detalls :D

Espero que fins ben aviat :P

Gemma
Gemma

Entrades: 9
Membre des de: 08 abr. 2008, 22:46

EntradaAutor: juanjo » 15 abr. 2008, 19:46

gemma tu vas de victima :cry: pero al final sorrpreesaa :shock: maquina total :lol: coorre gemma coorre nos vemos el diumenge en els matxos :oops:
juanjo

Membre des de: 21 feb. 2007, 19:56

EntradaAutor: Gemma » 15 abr. 2008, 20:22

Eeeeiii, com que de víctima :? Que, de veritat, que quan vaig dir que em molestava la bota, era real... però tot i així, la vaig poder acabar (60 km després :o !!!). Però, sabeu què vol dir això? Que si jo puc, tots podeu!!!! I realment és una experiència molt gratificant: en aquestes marxes pots passar moments de tot: xerrant amb gent, anant més sol i reflexionant, posant-te les botes (però sense passar-te que cal continuar caminant) als avituallaments :twisted: , gaudint de paisatges fantàstics... Així que, vinga, animveu-vos i prove-ho, com va dir la Pilar, hi ha marxes per tots els gustos... així que no hi ha excusa que vlagui :wink:
Gemma

Membre des de: 08 abr. 2008, 22:46

Torna a: GIE

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant